دانلود مداحی های شهادت امام حسن(ع) – محمود کریمی ۲۸ صفر ۸۹


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 446
بازدید ماه : 19097
بازدید کل : 296523
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 مداحی ۲۸ صفر محمود کریمی که در حسینیه آیت الله هاشمی شاهرودی در مشهد مقدس اجرا شده با محوریتشهادت امام حسن مجتبی علیه السلام به صورت تصویری و صوتی قابل دانلود است.

(بسیار زیباست توصیه میکنم از دست ندید)

لینک دانلود فایل ها با فرمت MP3

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام

زمان : ۲۹:۵۷ حجم : ۶٫۸۵

مگه یادم میره من بودم و یه گل پرپر

زمان : ۱۲:۲۵ حجم : ۲٫۸۴

فریاد یا محمدا واحسنا واحسنا

زمان : ۱۰:۰۹ حجم : ۲٫۳۲

عزیز دلم ای آب و گلم فراقت شده قاتلم

زمان : ۷:۲۸ حجم : ۱٫۷۱

لینک دانلود فایل ها با فرمت WMV

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (۱)

زمان : ۸:۵۷ حجم : ۲۸٫۸

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (۲)

زمان : ۱۱:۰۳ حجم : ۳۶٫۵

روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (۳)

زمان : ۱۰:۱۹ حجم: ۳۴٫۲

مگه یادم میره من بودم و یه گل پرپر

زمان : ۱۲:۲۴ حجم : ۴۱٫۱

فریاد یا محمدا واحسنا واحسنا

زمان : ۱۰:۰۸ حجم : ۳۳٫۵

عزیز دلم ای آب و گلم فراقت شده قاتلم

زمان : ۷:۲۸ حجم : ۲۴٫۲

منبع : تکدید


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com